星期四, 5月 03, 2007

係Yahoo既影評 - 與神對話觀後感

放低宗教既角度,用信仰,人生,愛去睇呢部戲

優:除了書中精要外,更有其他的啟示,發人心醒
缺:
只得一間戲院有得睇

睇完三十幾個評論,發覺大部份基督徒都唔係幾滿意呢部作品,原因可能係因為眼紅個作者咩都唔洗做就賺咁多錢,我奇怪既係..點解基督徒反而咁看重金錢?

我自己有睇過尼爾既幾本書,起初以為部戲會同書講既差唔多,點知一睇,除左書入面既啟示同觀點之外,套戲仲有更多生活上既精句,好似巴士上面個女仔話,「人們只是來來去去,所以不要說Good Bye, 而要說See you later,因為可能我們會再見。」

又例如公園流浪漢既一句,「在街上認識朋友很難,但擺脫朋友更難」,都令我有所啟發。

作者尼爾既個人生活差到不得了連佢自己都承認,離過幾次婚,又成日自作多情,但係大家有冇諗過,一個咁差既人神都向佢說話,何況係我地呢?呢個教導耶穌係聖經都有講過。

所以,放低宗教既立場同教義,用你自己既心靈去睇呢部電影,讓神與你親自說話。正如神對尼爾話,佢一直都向我地說話,問題係我地有冇聽呢?

沒有留言: